فروش روغن زیتون در فروشگاه اینترنتی طارومیس به دو صورت تکی و عمده (فله ای) صورت می پذیرد. طارومیس آماده ی تامین روغن زیتون و روغن زیتون آرایشی بهداشتی مورد نیاز صنایع و کارخانجات می باشد، همچنین ما میتوانیم به سراسر ایران روغن زیتون عمده اصل طارم را ارسال نماییم. در صورت نیاز میتوانید روغن ها را در حجم های مختلف مانند بشکه ای و به صورت تانکر های بزرگ ماشینی نیز به صورت کاملا بهداشتی تهیه نمایید، روغن زیتون فله و عمده اصل طارم تمامی مجوز های بهداشت را دارا می باشد.

طارومیس مرکز فروش روغن زیتون عمده اصل طارم و صنعتی در سرار کشور می باشد، روغن های زیتون عمده نیز دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشند، و تولید با بهترین و مجهز ترین و بهداشتی ترین حالت ممکن بدون دخالت دست صورت میگیرد. نکته ای که وجود دارد این است که روغن زیتون هایی که به روش های خانگی تولید می شوند هیچ نوع نظارتی از لحاظ بهداشتی وجود ندارد، اما روغن زیتون های تولید طارومیس با در نظر گرفتن تمام اصول حرفه ای تهیه و توزیع صورت میگیرد.

نحوه تهیه روغن زیتون عمده

تمامی روغن های زیتون عمده و فله و صنعتی نیز به صورت پرس سرد بوده که فناوری جدید در تولید روغن زیتون های عمده و فله می باشد. طارومیس فروشنده و مرکز پخش روغن زیتون صنعتی برای مصارف صابون سازی، ساخت و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.
تلاش ما بر این است بهترین و با کیفیت ترین روغن زیتون فله و عمده اصل طارم را به صورت بشکه ای به جهت انواع مصارف و صادراتی تولید نماییم، شما میتوانید با توجه به نیاز خود از ابعاد و حجم های مختلف به جهت خرید انتخاب نمایید، پخش و توزیع توسط واحد فروش،روغن زیتون عمده و فله را با قیمت عالی و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.
فروش روغن زیتون عمده اصل طارم به همراه ارائه فاکتور و برگه آنالیز آزمایشگاه تخصصی طارومیس زیر نظر مهندسان شیمی بررسی و آزمایش می شود. در روند تولید استاندارد های روز دنیا در نظر گرفته می شود، و به جهت اطمینان مشتری،پذیرفتن مرجوعی حتی یک لیتر و پرداخت خسارت به مشتری در صورت بروز اشکال از طرف ما صورت می گیرد، روند تهیه و سفارش روغن زیتون فله اصل طارم به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود.

شرکت طارومیس به جهت فروش عمده و صنعتی و صادراتی دارای تیمی جداگانه برای فروش عمده و کارخانه ای می باشد، قیمت روغن زیتون فله و عمده ما در بازار به صورت کاملا رقابتی می باشد، و تضمین بهترین کیفیت را ما با سال ها حضور پر رنگ در حوزه روغن های مواد غذایی ارائه می دهیم. طارومیس با سابقه ای بیش از 80 سال در صنعت روغن های خوراکی و آرایشی بهداشتی،در راستای تامین انواع با کیفیت ترین روغن های مرد نیاز بازار ایران و خارج ازتلاش می کند.